Pages

luni, 26 august 2013

Madalina Manole, pe coloana sonora a filmului "Sunt o baba comunista"

Pe marile ecrane din Romania, a fost lansata de curand super-productia "Sunt o baba comunista". Filmul este extraordinar, din toate punctele de vedere: are o poveste frumoasa, actori minunati, glume bune. L-am vazut vineri seara, cu mama, la premiera de gala. Ne-a placut foarte tare asa ca va recomand sa mergeti la cinema sa-l vedeti. Nu o sa va para rau.
Am stat in sala pana la final, pana s-a terminat genericul iar actorii au urcat pe scena. In timpul peliculei eram atat de absorbita de poveste incat nu mi-am dat seama de coloana sonora, cine canta/ce canta. Abia la sfarsit am vazut pe generic: una dintre melodiile din film era interpretata de Madalina Manole: Marea dragoste, un single din 2010. Mi-am amintit cat de frumos canta, cat o iubeam. Pacat ca a plecat dintre noi atat de repede. Dumnezeu sa o odihneasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu