Pages

sâmbătă, 3 august 2013

Despre batoanele de ciocolata Gerlinea

Cum spuneam zilele trecute, oficial, sunt participanta in prima campanie derulata de BuzzStore (despre care am scris AICI), si anume pentru firma Gerlinea. Din mai multe produse primite, primele pe care le-am testat au fost batoanele de ciocolata:) Logic, nu?! :))
Sincer, la prima gustare nu prea mi-au placut. Mai mult decat atat, la 10 minute dupa ce am mancat batonul de ciocolata m-a cam apucat foamea...rau...asta nu e bine, caci, teoretic, acest baton poate suplini o gustare...Buuunn... Am zis ca poate este o intamplare asa ca i-am mai dat o sansa...inca 11 de fapt, caci in cutie sunt 12 batoane de ciocolata. Ei bine, cred ca stiti deja concluzia: mi-au placut foarte, foarte mult si nu, nu mi-a mai fost foame dupa aceea. Deci clar, prima experienta a fost o intamplare. Daca stau bine sa ma gandesc, in acea zi sarisem peste micul dejun, deci e cam logic sa ma apuce foamea. Despre gust ce sa va spun?! La prima degustare mi s-a parut ciudat, dar dupa ce am mancat din el putin a ajuns sa-mi placa. Din nefericire, nu am mancat 12 batoane...:(...a atentat sotul meu la ele :))). I-au placut asa ca a trebuit sa le impart:)).  Partea cea mai buna este ca desi am mancat 2 batoane pe zi, nu am pus pe mine nici macar 1 gram. Daca mancam 2 cioco normale pe zi, puneam mai bine de 1 kilogram. 
Pana acum sunt multumita de produsele Gerlinea. Maine va povestesc despre biscuiti. Pana atunci, cateva date despre batoanele de ciocolata:


1 x Gerlinea Snack Dietetic Ciocolata Neagra & Alba, 372g.  
Bogate in proteine (23% din aportul caloric) si vitamine (B1, B6, B9, PP si E), sursa  naturala de calciu, 1 baton = 122kcal. Controlul greutatii se obtine prin inlocuirea uneia din cele 2 gustari zilnice cu un baton, in cadrul unei alimentatii lejere, conform metodei Gerlinea..
Ingrediente: Ciocolata neagra 30% (masa cacao, zahar, unt de cacao, substanta grasa din lapte, emulsificator: lecitina din soia, aroma naturala de vanilie, dextroza de grau), produse din lapte (proteine din lapte, lapte pudra degresat, lactoza), sirop de zahar invertit, albus de ou pudra, sirop de glucoza deshidratat din grau, zahar, stabilizator: sorbitol din grau, ulei de palmier nehidrogenat, gelatina, arome, sare, vitamine: B1, B6, B9, PP si E (lactoza), uleiuri vegetale de rapita si soia. Contine lactoza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu