Pages

miercuri, 14 august 2013

Dragi mamici si tatici, aici gasiti, la preturi mici, jucarii pentru pitici!

:) Fara sa vreau fac si rime:). Maine poimaine poate ma apuc si de scris poezii, nu?! Hai mai bine sa revenim la lucruri serioase. In curand, prichindelul meu va face un anisor asa ca sunt in cautare de cadouri. Sincer, nu am nici cea mai vaga idee ce as putea sa-i cumpar, are jucarii si haine cat pentru 3 copii, dar ma orientez. Am luat la rand zeci de site-uri in cautarea darului perfect, dar momentan nu l-am gasit. Am gasit insa un site foarte interesant, Buzurel.ro, cu tot felul de chestii pentru prichindei, la preturi destul de rezonabile. M-am uitat prin toate categoriile de produse si prima data am fost atrasa de o suuuuper bicicleta (vezi produsul), tocmai buna pentru pustii de 3-5 ani:
La cat de frumoasa este, cel putin mie una imi place tare mult, ma asteptam ca si pretul sa fie pe masura (la targurile cu jucarii si hainute nu gaseai biciclete sub 700 de lei),.dar nu este deloc asa. Costa 469,90 de lei, ceva mai mult decat ai da pe o bicicleta asemanatoare in hipermarket, este adevarat, insa si calitatea este alta. Au multe modele de biciclete, dar mie asta mi-a placut in mod special. Poate voua va face alta cu ochiul : Vezi mai multe produse din categoria biciclete. 
Buuuun, sa mergem mai departe. Mi-a mai placut foarte mult o casuta din lemn cu activitati logice (vezi produsul), dar nici asta nu este buna pentru puiul meu, este inca prea mic. Anul viitor mai vedem. Pana atunci, cred ca am gasit cadoul perfect pe magazinul Buzurel.ro: un leagan! Tadam!!!!De curand a inceput sa-i placa foarte mult sa se dea in leagan in parculet, atat de mult incat, de fiecare data, atunci cand vreau sa-l iau de acolo, se pune pe plans insotit de lacrimi de crocodil :).
Frumos, nu?! Mie una imi place. Costa 214,90 lei, deci nu este o avere, insa daca ma gandesc mai bine, cu putin noroc, il pot lua gratis. Cum? Simplu. Cei de la Buzurel au in perioada aceasta un concurs cu premii in bani. Da, ati "auzit" bine: premii in bani. 500 de lei, 300 de lei sau 100 de lei. Tot ce trebuie sa faceti pentru a participa la acest concurs este sa va abonati la newsletter-ul buzurel.ro. Simplu, nu? Eu m-am abonat, acum astept sa vad si daca voi castiga. Ce bine ar fi! Sa-mi tineti pumnii :)
Hai si tu in concurs: Aboneaza-te la newsletter-ul Buzurel si castiga premii!

Un comentariu:

  1. in ziua de azi sunt foarte multe locuri de unde poti cumpara toto feklu de jucari si acesori pentru cei mici

    RăspundețiȘtergere