Pages

marți, 6 august 2013

Jos palaria pentru Primaria sectorului 1

In zona in care locuiesc sunt circa 6-7 treceri de pietoni, insa toate nemarcate. Nu de putine ori era sa fiu calcata cu masina, desi traversam regulamentar, asta pentru ca semnul de trecere nu este prea vizibil, asa ca soferii il observa cu greu. Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa astept minute in sir sa traversez, mai ales atunci cand ieseam afara cu bebe, cu caruciorul. Ba mai mult, mi s-a intamplat sa urle nenumarati soferi la mine ca de ce traversez aiurea strada, desi eram pe trecere.
Buuunn. N-am mai suportat treaba asta asa ca am cautat niste contacte de la Primaria sectorului 1. Am gasit, asa ca saptamana trecuta le-am dat un mail. Le-am explicat frumos situatia si i-am rugat sa rezolve cumva problema. Sincer, nu ma asteptam ca mailul meu sa puna ceva in miscare, cel putin nu atat de repede. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut aseara un grup de muncitori, care marcau de zor la zebre. Ei bine, iata ca Primaria face ceva pentru cetateni. Nu ma asteptam, asa ca...jos palaria pentru Primaria sectorului 1. Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu