Pages

sâmbătă, 10 august 2013

Andra lucreaza la un nou single


Dan Fințescu a început weekend-ul cu un invitat special la studioul Kiss Fm din Costinești: Andra a concertat în fața sutelor de fani adunați în dreptul studioului.


După o repriză de cântare și o sesiune de fotografii cu fanii, Andra a stat de vorba cu DJ-ul Kiss Fm. La mare e frumos și bine, dar programul de concerte e foarte aglomerat, așa că Andra călătorește în această perioadă prin aproape toată țara. Iar la spectacole, publicul cere de fiecare dată “Inevitabil va fi bine!”. Mai mult, Andra a descoperit că melodia ei are și rol de amuletă auditivă pentru rezultate bune la examene. “Este cea mai dragă melodie, pentru că este cea mai pozitivă și văd asta în reacția publicului. Îmi mai spune câte unul: Măi, am avut examen, dar am ascultat melodia ta și așa bine mi-a prins…”


Dacă Andra pregătește sau nu și vreun panaceu muzical, nu știm. Sigur știm, însă, că lucrează la un single nou: “Zilele astea am tot fost în studio. Lucram la un nou single, cu aceeași oameni, cu aceeași echipă cu care mă știti de multa vreme. Sunt cei care au lucrat și la cel mai recent album Inevitabil va fi bine, album care se găsește peste tot, dragilor”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu