Pages

joi, 8 august 2013

Despre shake-ul Gerlinea

Am terminat si biscuitii cu vanilie si lamaie (m-a ajutat sotul) asa ca am trecut la Shake. Buuunn...sincer sincer...nu prea mi-a placut. Cel de vanilie cel putin, are gust de medicament...cel putin eu asa simt...sotul nu este de aceeasi parere asa ca le-a "ras" pe cele 2 din dotare. Cel de ciocolata a fost ceva mai bun la gust, aca sa am baut si eu jumatate. 3 ore dupa nu mi-a fost foame. Ceea ce e foarte bine. Asa ca, daca nu aveti probleme cu gustul, recomand acest shake pentru inlocuirea unie mese.
Data viitoare vorbim despre Pudra shake dietetic. Pana atunci, cateva date despre shake-ul gata preparat:

Gerlinea Shake Vanilie 236ml si Gerlinea Shake Ciocolata 236ml Substitut de masa pentru controlul greutatii destinat pierderii kilogramelor in plus, inlocuirii unei mese sau compensarii unui exces culinar. Slabirea se obtine in cadrul unui regim alimentar hipocaloric. Cu continut ridicat de proteine, pentru prezervarea masei musculare si un mix de vitamine si minerale pentru echilibru nutritional si vitalitate chiar si la regim. A se consuma in cadrul unei alimentatii variate si a unui stil de viata sanatos. Beti suficiente lichide si faceti miscare minim 30 de minute pe zi.
Ingrediente: produs din lapte (lapte degresat, proteine din lapte), apa, zahar, indulcitori: sorbitol si acetsulfam de potasiu, ulei de floarea soarelui, arome (grau), substante de ingrosare (celuloza microcristalina, carboximeticeluloza si caragenan), citrat de sodiu, sirop de glucoza, citrat de potasiu, vitamine A, C, E (lactoza), B1, B2, B6, PP, B5, B9, biotina, D, fosfat de potasiu, amidon din grau, oxid de magneziu, hidroxid de potasiu, sulfat de fier, sulfat de zinc, colorant: carotene, sulfat de cupru, sulfat de mangan, iodura de potasiu, selenit de sodiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu