Pages

duminică, 25 august 2013

Luna de miere cu gandaci, gaini si multi nervi!

Asa cum bine spune Mara Coman, toata lumea povesteste despre vacante frumoase. Dar chiar toate sunt frumoase? Ei bine, nu! Asa ca m-am hotarat sa va povestesc experienta mea de vacanta, din anul 2011.
Pai...in iunie 2011 m-am casatorit asa ca am rezervat o vacanta in Grecia, la cateva zile dupa marele eveniment. Am apelat la cea mai cunoscuta agentie de turism, caci auzisem numai de bine. Am vorbit cu o fata de acolo, pe e-mail si am cerut asa: insula Rhodos, hotel pe plaja, camera mare, pat dublu, uscator, televizor, frigider, balcon, all inclusive. Mi-a propus un hotel de 3 *+, care echivala, dupa cum mi-a spus ea, cu un hotel de 4* la noi. Am zis ca e ok. Pretul a fost undeva la 1000 si ceva de euro, 2 persoane, 7 zile. Buuun.
Nunta sambata, marti dimineata plecarea. Zborul cu avionul a fost perfect.
 De la aeroport am fost luati cu un autocar care ne ducea pe fiecare la hotelul ales. La 40 de minute distanta de aeroport ajungem la hotel. Inca de cand am oprit in fata am fost sigura ca nu e hotelul nostru si ca este o greseala: era fix la autostrada, la 2,5 km de mare!!!! Ni se explica frumos ca asta este hotelul asa ca nu avem ce face si coboram.Imediat am pus mana pe telefon si am sunat la agentie sa vorbesc cu fata respectiva. Mi-a spus ca probabil este o greseala dar sa ne cazam sa nu stam acolo in receptie si ca rezolva ea in maxim 1 ora. Ok.  Intram sa ne cazam si ne ia in primire o doamna care ne spune in soapta ca avem mare noroc caci vom fi cazati in aripa noua a hotelului. Ne da cheia si ne conduce spre camera noastra: trecem pe langa restaurantul hotelului, pe langa piscine, pe langa 3 corpuri ale hotelului si ajungem pe un camp.
Mergem pe o alee cam 7 minute si ajungem la un alt corp al hotelului, partea noua cica.


Intram in camera. Uscator nu, televizor nu, frigider nu, telefon nu. Terasa: Da. Privelistea de pe terasa: cotetul gainilor! Pe bune!





Si ce sa vezi? Patul dublu era superb: 2 paturi de campanie lipite, dar erau construite in asa fel incat nu se imbinau nici pe departe perfect.
Intre saltele ramanea un gol de cel putin 10 cm (gol in care am si cazut in noaptea in care am dormit acolo)
 Trece 1 ora, trec 2...fata de la agentie nu mai suna. Sun eu. Imi spune ca nu are ce sa faca, asta e hotelul si cu asta basta. Sa-l sun pe ghidul de pe insula si sa vedem daca poate face ceva pt noi. Logic, ma enervez. Eu nu am platit pentru asta! Am negru pe alb ce am cerut asa ca sa nu ma abureasca. Trec alte 2 ore si  o sun iar: Nu mai raspunde la telefon. Il sun pe ghid. II explic ce si cum si ma ia la rost, ca nu-l intereseaza si oricum, el este pe alta insula si poate ajunge la noi abia ziua urmatoare, dupa ora 18.00. Era ora 14.00.  OOOkkk. Ma enervez, logic. Sun o prietena in tara si o rog sa-mi faca rost de numarul patronului de la agentie. Il primesc prin sms in circa 10 minute. Il sun, raspunde destul de repede. Omul era in vacanta in Alpi. Ii explic ce problema am, si nu uit sa mentionez ca sunt ziarista.  Si-a cerut scuze pentru neplaceri si a promis ca in maxim 30 de minute ma va suna cineva sa vedem cum rezolvam. In 10 minute m-a sunat directorul agentie. Imi spune sa-l sun pe ghid. Ii spun ca deja am vorbit cu el si ce si cum. Inchid telefonul. In 45 de minute ghidul era la hotel: brusc nu mai era pe alta insula. Ma rog. Imi spune ca ne va schimba hotelul la prima ora dimineata. In seara petrecuta aici ne-am imprietenit si cu ceilalti romani, la fel de nemultumiti ca si noi. Erau 20 si ceva. S-au plans si ei ghidului dar degeaba.
Mai departe....Dimineata, pe la 7, am cazut intre paturi asa ca m-am trezit plina de nervi. L-am sunat pe ghid sa vedem cand are de gand sa ne mute la alt hotel. Imi spune ca ne putem muta dar trebuie sa platim un supliment de 300 de euro!!! Pt ca noi stateam la 3*+ si el ne muta la 4*, sa platim diferenta. Scandal, va dati seama. Vine la hotel si spre ghinionul lui l-au vazut si alti romani. Au sarit pe el cu nemultumirile. Mancarea era proasta, in camere erau gandaci.
Toti platisera altceva si vroiau sa le fie schimbat hotelul. Le-a spus ca nu se poate, nici macar contra cost. Oamenii erau hotarati sa dea agentia in judecata, nu stiu daca au facut pasul asta Eu chiar le-am trimis o notificare in sensul asta, in acea dimineata, pana a venit ghidul. In cele din urma nu am mai platit nimic si ne-au schimbat hotelul. De aici, vacanta s-a schimbat complet. A fost de vis!

A fost aiurea pentru ceilalti 20...m-am simtit prost dar...

6 comentarii:

  1. cu 1000 de euro te duceai in cipru si stateai ca boieroaica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca ai avut neplaceri in luna de miere si ma bucur ca s-au rezolvat pana la urma, insa eu nu-s foarte lamurita de ce ati mers atat de orbeste pe mana unor agenti de turism, mai ales cand ai internetul la indemana.

    Eu inainte sa dau banii pe hotelul unde voi merge vara asta am cautat toate review-urile posibile si imposibile, stiu si care e cea mai de treaba chelnerita si cum o cheama sau ca daca ies din hotel si merg 100 m la stanga dau de un bazar.

    Agentii de turism si daca au cele mai bune intentii, n-au fost la toate hotelurile din lume ca sa stie cum sunt. Ei vad o oferta si ti-o transmit mai departe. Eu de obicei le cer mai multe oferte pe mail si apoi le iau la purecat inainte sa-mi dau acordul. O vacanta in strainatate costa cat o masina mai mica, nu vad de ce ne-am bate joc de banii nostri.

    RăspundețiȘtergere
  3. am scris povestea cat mai pe scurt. De vacanta m-am interesat cu 2 saptamani inainte de plecare. M-am uitat la ei pe site la hotelul respectiv: pozele erau superbe, hotelul la fel. totul era impachetat frumos....cu atat mai mare teapa...
    In plus, am avut recomandari de la cel putin 30 de persoane pt agentia respectiva, pe internet la fel, scrie doar de bine despre ei...
    asta e...

    RăspundețiȘtergere