Pages

marți, 8 octombrie 2013

Mega reduceri Sephora, pana maine inclusiv!

De peste o saptamana ne luptam cu o raceala groaznica asa ca nu prea am avut timp/chef/energie/net chiar, sa scriu pe blog. Azi mi-am facut curaj, caci trebuia neaparat sa va anunt ca mai puteti profita de mega reducerile Sephora doar pana maine! Posesorii de card de fidelitate au 20% reducere la toate produsele, plus tot felul de cadouri, in functie de firma de cosmetice de la care vrem sa cumparam. Eu am achizitionat zilele trecute un parfum barbatesc Boss, pentru care am platit cu 100 de lei mai putin.
Daca alegeam un pafum de la Tommy Hilfiger de exemplu, primeam cadou o geanta de voiaj super mare/frumoasa/cool, asta pe langa reducerea de 20%. M-am oprit insa la Boss, caci nu am gasit altul pe gustul meu, chiar daca nu am primit nimic cadou.Mi-a mai placut oferta Clinique: la orice fond de ten  cumparat, se ofera cadou unrimel si un ruj.
Nu uitati! Reducerile mai sunt valabile azi si maine! Grabiti-va!
Sursa foto: Sephora Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu