Pages

marți, 29 octombrie 2013

Am scapat de parul fragil cu noua gama Dove Intense Repair!

Odata cu sarcina, in corpul femeii se produc adevarate furtuni hormonale. Nasterea nu le rezolva intotdeauna, asa ca avem nevoie de tot felul de mici ajutoare. Cat timp am fost insarcinata, nu mi-a cazut parul aproape deloc. Ei bine, la scurt timp dupa ce bebe a venit pe lume, cam la 2-3 luni, situatia s-a schimbat: parul imi cadea extrem de tare si se rupea la orice atingere. Am incercat numeroase tratamente: pastile, masti naturiste, ulei de ricin...etc etc etc...Degeaba...apoi am cumparat tot felul de sampoane/masti care promiteau marea cu sarea...din nou, degeaba. Trebuie sa recunosc insa, ca dupa mai multe masti naturiste, parul nu mai cadea la fel de tare si nu se mai rupea atat de usor. Totusi, nu era ce-mi doream eu. Ei bine, noua gama Dove Intense Repair m-a cam scapat de problema asta. Nu chiar atat cum mi-as fi dorit eu, insa cam 90%, ceea ce este mai mult decat suficient. Partea cea mai importanta este ca firul de par este hranit si reparat in profunzime, astfel ca nu se mai rupe! Genial! Nu mai adun parul din casa de cateva ori pe zi. 
 

                        Cateva cuvinte despre noua gama si in termeni "stiintifici" :)



Dove îți oferă soluția ideală pentru păr degradat, gama Dove Intense Repair, ce are la bază complexul KERATIN REPAIR ACTIVES care ajută la refacerea keratinei, proteina vitală a firului de păr. Repară firul de păr, la nivel celular, în doar 2 săptămâni.¹
În timp ce şamponul Dove Intense Repair curăță și îngrijește delicat părul degradat, balsamul Intense Repair reconstuiește firul de păr la nivel celular și previne despicarea vârfurilor.¹
Pentru mai multă îngrijire, încercă balsamul-tratament Dove Intense Repair cu dublă acțiune, ce repară firul de păr în profunzime și îl face mai rezistent. Conţine tratamentul ce are la bază tehnologia KERATIN REPAIR ACTIVES, care repară proteinele la nivel celular și balsamul care repară şi închide cuticulele firului de păr pentru a-l proteja de degradare.¹
Oferă-i părului tău cel puţin o dată  pe săptămână repararea intensă de care are nevoie, pentru a deveni frumos şi revitalizat. Bucură-te de masca regeneratoare Dove Intense Repair pentru un păr până la de 10 ori mai rezistent împotriva deteriorării.²
Dove îţi oferă bucuria de a avea un păr mai puternic și mai strălucitor.³ Noua gamă Dove Intense Repair are grijă de părul tău, reparând firul de păr, la nivel celular, în doar 2 săptămâni,
pentru ca tu să îţi poţi exprima creativitatea cu ajutorul celor mai frumoase coafuri.
Pentru inspiraţie, am rugat-o pe Oana Cuzino, prim-ambasador Dove, să împărtăşească câteva dintre secretele ei pentru un păr frumos şi trucuri pentru coafuri ce pot fi realizate în doar câteva minute. Urmăreşte canalul Dove de youtube sau accesează link-urile de mai jos:

Coc de balerină: http://www.youtube.com/watch?v=hJSSYv8U8m0

Împletitură "Coadă de peşte": http://www.youtube.com/watch?v=cgQ3q1IdcRg

¹ După 5 spălări, prin utilizarea şamponului şi balsamului Dove Intense Repair, faţă de un şampon obişnuit
² Sistemul şampon şi mască Dove Intense Repair vs şampon obişnuit
³ Sistemul şampon şi balsam Dove Intense Repair vs şampon obişnuit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu