Pages

miercuri, 16 octombrie 2013

Iuhuuuuuuu, vine Craciunul!!!!! OPI deschide cadourile mai devreme!

Zilele trecute s-a dat startul Sarbatorilor de iarna! :) Cum asa? Pai...simplu: OPI a decis sa deschida cadourile mai devreme, asa ca a lansat noua colectie de lacuri de unghii : Holiday by Mariah Carey! M-am indragostit iremediabil de nuanta " underneath the mistletoe", un rosu inchis cu sclipiri de diamant. Bine, sotul meu nu a fost de aceeasi parere, dar asta este alta poveste :)))
Lansarea a avut loc intr-un cadru de basm, la Radisson Blue Hotel, unde am petrecut cateva ore in compania celor de la Top Line, unici importatori OPI in Romania, si a catorva zeci de bloggerite si ziariste simpatice. Am pictat globuri, am ras, ne-am facut unghiile. A fost super!
Iata si culorile din noua colectie. Voua care va place cel mai mult?



Un comentariu:

  1. doamne sunt superbe!!
    nu cred capot sa aleg doar un singur preferat :*
    http://larisabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere