Pages

miercuri, 9 octombrie 2013

14 ani de București Mall – primul centru comercial modern din istoria României


București Mall, primul centru comercial modern deschis în România a împlinit de curand 14 ani de la deschidere. Septembrie 1999 a fost momentul în care shoppingul și distracția din România au intrat într-o nouă eră, iar consumatorii români au avut  acces la cumpărături la standarde internaționale.

În urmă cu 14 ani, Papa Ioan Paul al II-lea vizita România, Gabriela Szabo a primit titlul  de atletă mondială a anului, tot atunci a avut loc eclipsa totală de Soare vizibilă în România.

În luna septembrie 1999, s-a deschis în România București Mall, primul centru comercial modern, o alternativă complet nouă ce oferea consumatorului român posibilitatea de a-și face toate cumpărăturile și de a se distra într-un singur loc, într-o atmosferă spațioasă și modernă.

Pe parcursul lunii septembrie, București Mall le-a oferit vizitatorilor numeroase surprize aniversare: concursuri, reduceri, concert, expoziție foto, aplicație de Facebook în cadrul unei campanii cu un aer retro pe care am intitulat-o „Mall-ancholia”.
”București Mall este primul mall din România care, după 14 ani de experiență, a traversat cu brio perioada de început a pieței shopping-ului modern. Astăzi suntem pregătiți și dedicați să ridicăm ștafeta la un alt nivel  în care să satisfacem nevoile clienților secolului XXI”, a declarat Răzvan Gaiță, General Manager Anchor Grup.

„București Mall a devenit, în cei 14 ani de activitate, unul dintre punctele de atracție cele mai importante din Sectorul 3 și chiar din Capitală. Prin calitatea și diversitatea ofertei sale de produse și de servicii, București Mall s-a impus pe o piață, care, în timp, a devenit tot mai diversă și mai competitivă. Ca primar, voi sprijini investițiile realizate în Sectorului 3, iar București Mall este, astăzi, una dintre cele mai reprezentative. Urez tuturor celor implicați în activitatea București Mall la mulți ani, cât mai multă energie și creativitate puse în beneficiul consumatorilor bucureșteni și, în mod special, al locuitorilor Sectorului 3”, a declarat Robert Sorin Negoiță, Primarul Sectorului 3.

La momentul lansării, București Mall se întindea pe o suprafață de 31.500 metri pătrați, iar  în 2007 spațiul mall-ului s-a extins cu 9.000 de metri pătrați. Astăzi, în București Mall sunt prezente peste 100 de branduri de renume din zona de fashion și entertaimment.

Planurile de viitor ale București Mall vizează o reinventare din punct de vedere a designului pentru a oferi o experiență îmbunătățită vizitatorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu