Pages

marți, 18 martie 2014

Dove a inspirat peste 17.200 de femei din România să-și descopere frumusețea și să spună cu încredere: „Sunt frumoasă!”



Dove este primul brand care a redefinit feminitatea și a dat valoare frumuseții naturale, asumându-și misiunea de a schimba percepția femeilor din România asupra frumuseții, în contextul în care doar 3% dintre ele se descriu ca fiind ”frumoase”*. Astfel, de Ziua Internațională a Femeii, Dove a inspirat mii de femei să spună cu încredere ”Sunt frumoasă!”.

”Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumuseţe şi fericire. Noi suntem cele care ar trebui să ne redefinim felul în care ne percepem, să ne recunoaştem atuurile şi să le punem în valoare. Atunci când acordăm mai mult timp îngrijirii sau când suntem relaxate şi avem o stare de bine, ne simţim mai frumoase. Dove încurajează toate femeile să-şi descopere adevărata frumuseţe şi să spună cu încredere <Sunt frumoasă!>, în fiecare zi”, declară Oana Cuzino – prim ambasador Dove.




În luna martie, Dove a inspirat peste 17.200 de femei să spună ”Sunt frumoasă!” în cadrul unor acțiuni speciale: eveniment dedicat frumuseții adevărate pe 8 martie, cadouri  în cadrul concertelor lui Ștefan Bănică Jr din zilele de 7 și 8 martie, premii de răsfăț în magazine, aplicație cu premii speciale pe pagina Dove de Facebook, concurs online.
Evenimentul dedicat sărbătoririi femeii și a frumuseții adevărate a avut loc chiar pe 8 martie, în Băneasa Shopping City unde doamnele și domnișoarele au avut parte de o sesiune de răsfăţ şi relaxare.


8 martie este ziua feminității, ziua în care, mai mult decât în orice alt moment al anului, fiecare femeie ar trebui să se simtă răsfăţată, încrezătoare în atuurile sale şi....frumoasă. Rezultatele pe care le-am obținut în urma acțiunilor organizate în această perioadă ne arată faptul că femeile devin din ce în ce mai încrezătoare în propria frumusețe. Dove va continua să inspire femeile să-și recunoască frumusețea și să o considere o sursă de fericire, nu de anxietate. Dove a dovedit încă o dată că este diferit ” a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu