Pages

marți, 18 februarie 2014

Iuliana Tudor vrea sa te intalneasca!



Gazda emisiunii “O data-n viata” initiaza o campanie din dorinta de a-si intalnii fanii si telespectatorii fideli!
Daca iti place Iuliana Tudor si esti fan fidel al emisiunii pe care vedeta o prezinta la TVR, “O data-n viata”, atunci a venit momentul s-o cunosti mai bine! Iuliana Tudor vrea sa te intalneasca! De altfel acesta este si numele campaniei initiata de gazda emisiunii de la TVR1, al carui nou sezon incepe in luna martie. Campania se va desfăşura în perioada 17 februarie – 31 iulie 2014 pe pagina oficiala de Facebook a vedetei, (www.facebook.com/iulianatudorofficial), sub forma unui concurs. Cei care dau cel mai frumos raspuns intrebarii postate de Iuliana Tudor se vor intalni cu ea chiar in orasul lor!

“Această campanie a apărut din dorinţa de a mă întâlni direct cu dumneavoastră, cei care îmi cunoaşteţi activitatea, cei care aţi susţinut ca telespectatori sau spectatori fiecare proiect în care m-am implicat şi cei pe care îmi doresc să-i cunosc mai bine.
În fiecare lună, voi veni în orașul tău.
Campania se va desfăşura în perioada 17 februarie – 31 iulie 2014 pe pagina mea oficiala de Facebook , www.facebook.com/iulianatudorofficial, sub forma unui concurs. În fiecare lună voi adresa o intrebare pe o tema data. Puteţi răspunde timp de 3 zile din momentul postării. Mă voi întâlni cu persoana care oferă cel mai frumos răspuns, în orașul său. Aştept să ne cunoaştem!
Campania se adreseaza oricarui utilizator de Facebook care va accesa contul meu si care va raspunde la intrebarea data.
Întrebarea lunii februarie va fi lansată mâine!
Multumiri speciale firmei Dynamic Pap Motors, rent a car (servicii de închirieri maşini)”, a scris Iuliana Tudor pe Facebook.
Tema lunii Februarie este dragostea! Iar întrebarea pentru concurs este postata începând de azi pe Facebook!
Mai multe detalii gasiti pe pagina oficiala de Facebook a vedetei:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu