Pages

marți, 26 noiembrie 2013

Vrei sprancene ca la Hollywood? Elis te rezolva!

Acum aproximativ 8 ani am hotarat ca ar fi cazul sa-mi las sprancenele pe mana unui profesionist, sa nu le mai ciuntesc eu ca o nepriceputa ce sunt :) De cateva luni tot vedeam o reclama in, zona Piata Domenii, care promitea sprancene ca la Hollywood. M-am gandit o vreme, sincer imi era frica de pret :), dar pana la urma mi-am luat inima'n dinti si mi-am facut o programare. (pretul era ceva mai mare fata de un salon obisnuit, insa va asigur ca merita toti banii). Odata ajunsa la salon m-a luat in primire o doamna foarte draguta (despre care am aflat ulterior ca era mama lui Elis) care mi-a explicat frumos ca trebuie sa-mi mai las sprancenele sa creasca cel putin o luna. Am plecat gandindu-ma la cum ma voi abtine sa nu ma ciuntesc, insa la coborarea scarilor m-am intalnit cu o domnisoara superba care avea cele mai frumoase sprancene posibile! (era chiar Elis Teodorescu, insa nu stiam chestia asta). Am hotarat ca asa trebuie sa arate si sprancenele mele asa ca, vreme de o luna, in fiecare seara am aplicat pe ele ulei de ricin si am asteptat rabdatoare sa creasca. Apoi am mers la Elis iar restul e istorie! Dupa o vreme si-a mutat salonul in Dorobanti insa am mers dupa ea si acolo. Apoi s-a mutat pe Vasile Lascar, fix la intrarea din Stefan cel Mare. La scurt timp s-a mutat ceva mai jos pe strada, insa am mers si aici de cateva ori. Pe urma a aparut bebe si n-am mai mers la ea...faceam prea mult pe drum dus/intors, plus cat trebuia sa stau acolo.....De curand am fost invitata la un eveniment al ei, eveniment la care din nefericire nu am reusit sa ajung. Totusi, vreau sa va spun ca penseaza extraordinar si are cele mai frumoase spancene! Mie acum imi face cu ochiul tatuajul sprancenelor executat de ea :)


 Ce parere aveti? Mie imi place tare. Costa 590 de lei si dureaza intre 1 si 5 ani, in functie de tipul de piele si modul in care este intretinut. Tentant, nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu