Pages

vineri, 22 noiembrie 2013

Black friday pe naiba! O mare pacaleala!

Inca de anul trecut mi-am dat seama cum stau de fapt lucrurile cu Black Friday insa am zis ca poate exagerez eu si ca ar fi cazul sa-i mai dau o sansa. Ei bine, nu exagerez deloc! Black Friday pe naiba! Reducerile sunt false sau de cativa lei! Anul trecut cautam un frigider si mi-a luat cam 6 saptamani pana l-am achizitionat. Am mers in toate magazinele posibile sa gasesc cel mai mic pret, iar dupa 5 saptamani a venit Black Friday. Deja imi frecam mainile de bucurie caci speram sa-l scot la un pret frumusel. El costa 2000 de lei. Ei bine, de Black Friday costa 2100 de lei! DA DA DA! Ati citit bine! Cica era redus de la 2500 la 2100! Cine nu cautase produsul inainte, cu siguranta a picat in plasa....
Anul asta am zis sa ma uit totusi peste reduceri, poate poate s-a schimbat ceva...ei bine...Nu prea. Cel putin nu la produsele al caror pret il stiam de ceva vreme. Cu exceptia unei reduceri de 400 de lei la un telefon Samsung, tot ce am gasit erau cam pacaleli.
Voi ati gasit reduceri pe bune?
Cu drag,
Jijix

2 comentarii:

  1. Inca nu am fost prin magazine, dar merci pentru pont. Chiar ma intrebam daca reducerile sunt pe bune, sau e iar praf in ochi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Reducerile la noi oricum sunt mare pacaleala :-j ca si black friday-ul in sine. Se pare ca romanu' nu a prins ideea.. Eu azi n-am vazut nici o reducere in magazine care sa fie pe bune...2% nu e reducere...prefer sa ma lipsesc :|. Ideea era sa fie o singura zi cu reduceri mari insa la noi e o saptamana cu "super reduceri" de 1-5% si nici alea nu-s... Daca compari preturile la telefoane, spre exemplu, de pe emag sau orice site din asta consacrat cu cel de la un site care vinde direct de la producator (care are adaos dar mai mic) o sa constati ca e mai ieftin la pret intreg de la producator decat la reducere pe emag/evomag si care mai sunt.... da, mare pacaleala!

    RăspundețiȘtergere