Pages

luni, 9 septembrie 2013

De Ziua Internațională a Frumuseții, Dove te încurajează să-ți descoperi frumusețea



Astăzi, 9 septembrie, de Ziua Internațională a Frumuseții, Dove te invită să sărbătorești frumusețea adevărată.
Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire, de aceea își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.
Pornind de la ideea că fiecare femeie este frumoasă, Dove promovează frumusețea care vine atât din interior, cât și din exterior. Astfel, redefinește feminitatea și dă valoare frumuseții adevărate, în pofida stereotipurilor de perfecțiune.
În contextul în care doar 3% dintre femeile din România se consideră frumoase și 78% dintre ele sunt cel mai mare critic când vine vorba de propria frumusețe*, Dove a desfășurat anul acesta o serie de inițiative pentru a ajuta femeile să-și recunoască și să-și valorifice frumusețea.

Dezbaterea despre frumusețea adevărată, desfășurată de Ziua Femeii, i-a avut ca protagoniști pe Oana Cuzino – prim ambasador Dove, Alfred Dumitrescu, psiholog și psihoterapeut, și actrița Oana Pellea. Alături de editorii de beauty și lifestyle prezenți la eveniment, aceștia au inițiat un dialog despre ce înseamnă frumusețea adevărată. Oana Cuzino a vorbit despre faptul că orice femeie este frumoasă atunci când se îngrijește și duce o viață sănătoasă. Alfred Dumitrescu a explicat, din perspectiva unui psiholog, mecanismul prin care fiecare dintre noi își formează idealul de frumusețe încă din prima copilărie, iar Oana Pellea a povestit propria experiență legată de presiunea socială de a fi frumoasă, concluzionând că frumusețea ține foarte mult și de puterea interioară.
Dove Ad Makeover este o aplicație de Facebook cu ajutorul căreia femeile au avut ocazia să transmită mesaje pozitive despre frumusețe, prin intermediul rețelei de socializare. Aplicația le-a oferit femeilor din România șansa de a înfrumuseța comunicarea din social media, înlocuind mesajele care le pot afecta încrederea în sine cu unele despre frumusețea adevărată. Aplicația a fost activă în luna martie și a avut un număr de peste 1,210,000 utilizatori.
Dove Real Beauty Sketches este un experiment social realizat de Dove, ce evidențiază faptul că există o discrepanță foarte mare între felul în care femeile își văd propria frumusețe și felul în care sunt percepute de ceilalți. În realitate, femeile sunt mult mai frumoase decât cred. Experimentul demonstrează că atunci când vine vorba de propria persoană, presiunea de a fi frumoasă vine cel mai mult din interior. Filmul (http://www.youtube.com/watch?v=X2MGf2l1W1Y) a avut până în prezent peste 100 de milioane de vizualizări.
Dove Camera Shy este campania Dove ce subliniază diferența dintre atitudinea timidă a femeilor adulte în fața aparatului de fotografiat și plăcerea de a fi fotografiate, manifestată în copilărie. Femeile nu se bucură de unele dintre cele mai deosebite momente din viața lor deoarece nu sunt mulțumite de felul în care arată. Conform ultimului studiu Dove**, 77% dintre femei se ascund de aparatul de fotografiat pentru că nu se consideră frumoase. Prin această inițiativă, Dove își dorește să ajute femeile să realizeze cât sunt de frumoase.
”Dove este diferit, este primul brand care a îndrăznit să propună o nouă abordare asupra frumuseții. Am încredere că inițiativele pe care Dove le-a avut până acum vor contribui la schimbarea procentului conform căruia doar 3% dintre femei se descriu ca fiind frumoase. Acceptarea propriei frumuseți aduce după sine mai multă încredere și mai multe reușite, pe toate planurile.
Astăzi, de Ziua Internațională a Frumuseții te încurajăm să-ți descoperi frumusețea:
§               Identifică-ți punctele forte (fizice sau morale) în fiecare zi
§               Amintește-ți cât de frumoasă te considerai când erai copil
§               Privește-te măcar din când în când prin ochii celor care te iubesc”
Oana Cuzino, Prim Ambasador Dove

Descoperă frumusețea. Dove este diferit.
* studiu “The real truth about beauty” (Edelman, septembrie 2010) efectuat pe 6400 femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani, dintre care 300 de femei din România.
** studiu “Camera Shy” (Edelman, 2013) efectuat pe 4.075 de femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu