Pages

joi, 13 noiembrie 2014

Iubesc Gelul de duș gomant cu aroma de Zmeura de la Yves Rocher!

In urma cu cateva saptamani, am primit spre testare cateva produse Yves Rocher. Printre ele se numara si Gelul de dus gomant cu aroma de Zmeura.



Il iubesc! Efectiv m-am indragostit de el. Imi place la nebunie cum miroase (mai ca-mi vine sa ma musc dupa ce il folosesc) si ador ca lasa pielea fina, placuta la atingere. Sincer vorbind, cred ca este cel mai bun gel de dus gomant pe care l-am folosit pana acum. Efectiv il ador!
Pentru acest gel de duș exfoliant cu aromă fructată delicioasă, Yves Rocher a asociat Zmeura delicată cu semințe de Kiwi și pudra din sâmburi de Caise, cu prorpietăți exfoliante. Este ideal pentru utilizarea zilnică, aceast gel de duș exfoliant cu textură irezistibilă îmbogățită cu semințe de fucte 100% naturale, netezește pielea cu delicatețe, conferindu-i suplețe. Aroma sa delicioasă de zmeură vă va cuceri cu un parfum irezistibil de optimist și revitalizant.

Cedați tentației acestei texturi fructate cu parfum delicios !
Jijix :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu