Pages

marți, 17 decembrie 2013

Suntem un popor de nesimtiti! Am zis!

Da...stiu...orice padure isi are uscaciunile ei, insa la noi in tara nu cred ca se aplica vorba asta...ba din contra, cred ca este tocmai invers: "padurea de uscaciuni mai are si cate un pom verde". Zi de zi intalnesc cate un om needucat, nesimtit, fara obraz, fara bun simt...etc...insa azi parca s-a rasturnat caruta cu nesimtiti...
Am avut ceva treaba de rezolvat asa ca am plecat prin oras, cu copilul dupa mine. Sa va spun ca in Ratb nu mi s-a oferit loc pe scaun, asta desi bebe are 1,3 ani si eram cu el in brate? Mai tarziu am ajuns la farmacie...coada mareee...la coada o doamna cu o fetita in brate, fetita care nu cred ca avea mai mult de 7-8 luni. In fata fel de fel de oameni: tineri, batrani, femei, barbati. Credeti ca a fost rugata sa mearga cu copilul in fata? Logic ca nu! I-am spus eu in gura mare sa mearga in fata, ca are copil in brate iar ceilalti mai pot astepta. S-au uitat stramb la mine, va dati seama...aaa...sa va spun ca si eu eram cu bebe? Doar ca o perioada s-a plimbat cu mama pe afara, pana nu a mai avut rabdare si a vrut la mine. L-am luat in brate si am stat in continuare la coada. Urmam la rand. Dar...ce sa vezi???? Intra o doamna in varsta in farmacie si cum a vazut ca a plecat persoana de la casa a si fugit in fata! Nu m-am putut abtine si i-am atras atentia ca eu urmam la coada, sa astepte. S-a ratoit la mine ca n-am bun simt, ca ea e batrana, sa astept. V-am spus ca eram cu bebe in brate, da?!
Si ultima intamplare a avut loc acum cateva zeci de minute, la magazinul din colt, unde am intrat sa iau paine, dupa plimbarea de seara cu bebe. La coada 3 persoane in fata mea. Ma asez si astept rabdatoare. Bebe la fel. Urma sa-mi vina randul cand, ce sa vezi?! O doamna care urma dupa mine, se uita prin rafturi, pe sus...etc...si hop sa ceara ce vrea...in fata mea...eu cu copilul in brate, da?!
Suntem un popor de nesimtiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu