Pages

marți, 29 iulie 2014

Review epilator Philips Satin Perfect! Face toti banii!

Ei bine, am intarziat putin cu review-ul promis, dar va rog sa ma iertati, am avut motive intemeiate :)! Iar acum sa revenim....Philips Satin Perfect Hp6577...
Promite ca smulge chiar si cele mai mici fire de par si se tine de cuvant. Pe picioare face adevarate minuni, chiar smulge cele mai mici si fine firicele de par, mai bine decat ceara.
La axila este putin mai complicat, pentru ca eu sunt mai sensibila de fel. Epileaza bine, insa dupa aceea este o senzatie de disconfort, o usturime, care trece insa in cateva zeci de minute.
In zona inghinala pot spune ca este wow! Nu exista epilator pe care sa-l fi putut folosi in aceasta zona! Mi-am luat inima'n dinti si l-am incercat pe Satin Perfect si sunt fooooarte multumita. Doare, logic, dar extrem de putin. Este singurul epilator pe care l-am putut folosi in zona respectiva.
Firele de par nu mai cresc sub piele, ba chiar cresc ceva mai rar. Epilatorul se poate folosi si sub dus, dar sincer, nu l-am incercat in ipostaza asta. Nu mi se pare deloc comod sa te epilezi in cada :))). Fiecare cu fixurile lui:))
Am folosit epilatorul cam de 3-4 ori pana acum si sunt foarte multumita. Sa vedem pe mai departe, producatorul spune ca parul se va rari in timp. Astept cu nerabdare sa vad rezultate in acest sens.
Pana atunci, va recomand din suflet Philips Satin Perfect Hp6577. Chiar isi merita toti banii!
Cu drag,
Jijix.

2 comentarii:

  1. Eu folosesc epilatorul pentru a ma epila pe picioare (in rest nu ma incumet, ma fac cu ceara, e mai suportabil :) ) de vreo 7-10 ani si sincera sa fiu nu imi dau seama cum poate fi mai bun un epilator decat altul.
    Eu am un braun tot de vreo 7-10 ani si ma gandesc in momentul asta sa il schimb pentru ca datorita uzurii, nu mai prinde asa de bine firele de par.
    M-am tot documentat, am tot fost prin magazine sa le vad si sincera sa fiu nu am vazut nicio diferenta intre ele.
    Ce vreau sa spun este ca mi-e greu sa cred ca senzatia de usturime va fi mai mica cu un epilator mai nou, sau ca nu imi vor mai creste fire de par pe sub piele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Epilatorul Satin Perfect are discuri ceramice iar prinderea firelor de par se face mult mai usor. Mai mult decat atat, epilarea nu doare atat de tare precum in cazul celorlalte epilatoare pe care le-am incercat. Cred ca tot datorita discurilor ceramice. Am si eu un Braun, dar nu-l pot folosi mai deloc, doare foarte tare. In cazul meu este mai ok Satin Perfect....poate nu e ceva general valabil...

    RăspundețiȘtergere