Dove este primul brand care a redefinit
feminitatea și a dat valoare frumuseții naturale, asumându-și misiunea de a schimba
percepția femeilor din România asupra frumuseții, în contextul în care doar 3%
dintre ele se descriu ca fiind ”frumoase”*. Astfel, de Ziua Internațională a Femeii,
Dove a inspirat mii de femei să spună cu încredere ”Sunt frumoasă!”.
”Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumuseţe şi fericire. Noi
suntem cele care ar trebui să ne redefinim felul în care ne percepem, să ne
recunoaştem atuurile şi să le punem în valoare. Atunci când acordăm mai mult
timp îngrijirii sau când suntem relaxate şi avem o stare de bine, ne simţim mai
frumoase. Dove încurajează toate femeile să-şi descopere adevărata frumuseţe şi
să spună cu încredere <Sunt frumoasă!>, în fiecare zi”, declară Oana Cuzino – prim ambasador Dove.
În luna martie, Dove a inspirat peste 17.200 de
femei să spună ”Sunt frumoasă!” în cadrul unor acțiuni speciale: eveniment
dedicat frumuseții adevărate pe 8 martie, cadouri în cadrul concertelor lui Ștefan Bănică Jr din
zilele de 7 și 8 martie, premii de răsfăț în magazine, aplicație cu premii
speciale pe pagina Dove de Facebook, concurs online.
Evenimentul dedicat sărbătoririi femeii și a
frumuseții adevărate a avut loc chiar pe 8 martie, în Băneasa Shopping City
unde doamnele și domnișoarele au avut parte de o sesiune de răsfăţ şi relaxare.
”8 martie
este ziua feminității, ziua în care, mai mult decât în orice alt moment al
anului, fiecare femeie ar trebui să se simtă răsfăţată, încrezătoare în
atuurile sale şi....frumoasă. Rezultatele pe care le-am obținut în urma
acțiunilor organizate în această perioadă ne arată faptul că femeile devin din
ce în ce mai încrezătoare în propria frumusețe. Dove va continua să inspire
femeile să-și recunoască frumusețea și să o considere o sursă de fericire, nu
de anxietate. Dove a dovedit încă o dată că este diferit ” a subliniat Dan
Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu