2014 pare a fi un an extrem de favorabil pentru Mihaela Radulescu, caci l-a inceput excelent. Diva a semnat un contract de imagine cu cei de la Danone, pentru a promova iaurturile Activia. Mihaela arata senzatioanl in reclama la iaurt, dezvaluind un abdomen plat, extrem de sexy. Sincer, consum Activia, insa nu foarte des. Cu toate astea, dupa ce am vazut reclama cu Mihaela, cred ca voi manca in fiecare zi :) Tocmai pentru ca diva este vazuta ca un exemplu de foarte multi romani, cei de la Danone au mizat pe ea anul acesta.
"Activia
a desemnat-o pe Mihaela Radulescu ca fiind Maestra starii de bine Activia,
pentru noua campanie de inceput de an din 2014. Mihaela Radulescu este un
simbol al unui stil de viata sanatos, ce a promovat de-a lungul timpului o
dieta echilibrata si miscarea zilnica. Intalnirea dintre noi si Mihaela
Radulescu a venit in mod natural, intrucat ea era deja consumatoare de iaurt
si, dupa cum am aflat ulterior, mare consumatoare de produse Activia. Prin
parteneriatul cu Mihaela Radulescu ne dorim ca mesajul de schimbare in bine sa
ajunga la cat mai multe femei din Romania. Noua campanie indeamna consumatorii
sa faca o schimbare in bine pentru a-si imbunatati stilul de viata in 2014.
Colaborarea este pe termen mai lung, avem mai multe proiecte pregatite pe
parcursul anului, dupa cum veti vedea in zilele urmatoare. Colaborarea cuprinde
atat campanie media, cat si evenimente, pe care le vom anunta in timp util”, spune Anca
Stroe, Director Marketing Danone Europa de Sud Est
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu