București Mall, primul centru comercial modern deschis în România a împlinit de curand 14
ani de la deschidere. Septembrie 1999 a fost momentul în care shoppingul și
distracția din România au intrat într-o nouă eră, iar consumatorii români au
avut acces la cumpărături la standarde
internaționale.
În urmă cu 14 ani, Papa Ioan Paul
al II-lea vizita România, Gabriela Szabo a primit titlul de atletă mondială a anului, tot atunci a
avut loc eclipsa totală de Soare vizibilă în România.
În luna septembrie 1999, s-a
deschis în România București Mall, primul centru comercial modern, o
alternativă complet nouă ce oferea consumatorului român posibilitatea de a-și
face toate cumpărăturile și de a se distra într-un singur loc, într-o atmosferă
spațioasă și modernă.
Pe parcursul lunii septembrie,
București Mall le-a oferit vizitatorilor numeroase surprize aniversare:
concursuri, reduceri, concert, expoziție foto, aplicație de Facebook în cadrul
unei campanii cu un aer retro pe care am intitulat-o „Mall-ancholia”.
”București Mall este
primul mall din România care, după 14 ani de experiență, a traversat cu brio
perioada de început a pieței shopping-ului modern. Astăzi suntem pregătiți și
dedicați să ridicăm ștafeta la un alt nivel
în care să satisfacem nevoile clienților secolului XXI”, a declarat
Răzvan Gaiță, General Manager Anchor Grup.
„București Mall a devenit, în cei
14 ani de activitate, unul dintre punctele de atracție cele mai importante din
Sectorul 3 și chiar din Capitală. Prin calitatea și diversitatea ofertei sale
de produse și de servicii, București Mall s-a impus pe o piață, care, în timp,
a devenit tot mai diversă și mai competitivă. Ca primar,
voi sprijini investițiile realizate în Sectorului 3, iar București Mall este,
astăzi, una dintre cele mai reprezentative. Urez tuturor celor implicați în
activitatea București Mall la mulți ani, cât mai multă energie și creativitate
puse în beneficiul consumatorilor bucureșteni și, în mod special, al
locuitorilor Sectorului 3”, a declarat Robert Sorin Negoiță, Primarul
Sectorului 3.
La momentul lansării, București
Mall se întindea pe o suprafață de 31.500 metri pătrați, iar în 2007 spațiul mall-ului s-a extins cu
9.000 de metri pătrați. Astăzi, în București Mall sunt prezente peste 100 de
branduri de renume din zona de fashion și entertaimment.
Planurile de viitor ale București
Mall vizează o reinventare din punct de vedere a designului pentru a oferi o
experiență îmbunătățită vizitatorilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu