Astăzi, 9 septembrie,
de Ziua Internațională a Frumuseții, Dove te invită să sărbătorești frumusețea
adevărată.
Dove crede că fiecare
femeie are dreptul la frumusețe și fericire, de aceea își asumă misiunea de a
inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja
să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.
Pornind de la ideea
că fiecare femeie este frumoasă, Dove promovează frumusețea care vine atât din
interior, cât și din exterior. Astfel, redefinește feminitatea și dă valoare
frumuseții adevărate, în pofida stereotipurilor de perfecțiune.
În contextul în care
doar 3% dintre femeile din România se consideră frumoase și 78% dintre ele sunt
cel mai mare critic când vine vorba de propria frumusețe*, Dove a desfășurat
anul acesta o serie de inițiative pentru a ajuta femeile să-și recunoască și
să-și valorifice frumusețea.
Dezbaterea despre frumusețea adevărată, desfășurată de Ziua Femeii, i-a avut ca protagoniști pe
Oana Cuzino – prim ambasador Dove, Alfred Dumitrescu, psiholog și
psihoterapeut, și actrița Oana Pellea. Alături de editorii de beauty și
lifestyle prezenți la eveniment, aceștia au inițiat un dialog despre ce înseamnă
frumusețea adevărată. Oana Cuzino a vorbit despre faptul că orice femeie este
frumoasă atunci când se îngrijește și duce o viață sănătoasă. Alfred Dumitrescu
a explicat, din perspectiva unui psiholog, mecanismul prin care fiecare dintre
noi își formează idealul de frumusețe încă din prima copilărie, iar Oana Pellea
a povestit propria experiență legată de presiunea socială de a fi frumoasă,
concluzionând că frumusețea ține foarte mult și de puterea interioară.
Dove
Ad Makeover este o aplicație de Facebook cu ajutorul căreia femeile au avut
ocazia să transmită mesaje pozitive despre frumusețe, prin intermediul rețelei
de socializare. Aplicația le-a oferit femeilor din România șansa de a
înfrumuseța comunicarea din social media, înlocuind mesajele care le pot afecta
încrederea în sine cu unele despre frumusețea adevărată. Aplicația a fost
activă în luna martie și a avut un număr de peste 1,210,000 utilizatori.
Dove
Real Beauty Sketches este un experiment social realizat de Dove,
ce evidențiază faptul că există o discrepanță foarte mare între felul în care
femeile își văd propria frumusețe și felul în care sunt percepute de ceilalți.
În realitate, femeile sunt mult mai frumoase decât cred. Experimentul
demonstrează că atunci când vine vorba de propria persoană, presiunea de a fi
frumoasă vine cel mai mult din interior. Filmul (http://www.youtube.com/watch?v=X2MGf2l1W1Y)
a avut până în prezent peste 100 de milioane de vizualizări.
Dove
Camera Shy este campania Dove ce subliniază diferența dintre atitudinea
timidă a femeilor adulte în fața aparatului de fotografiat și plăcerea de a fi
fotografiate, manifestată în copilărie. Femeile nu se bucură de unele dintre
cele mai deosebite momente din viața lor deoarece nu sunt mulțumite de felul în
care arată. Conform ultimului studiu Dove**, 77% dintre femei se ascund de
aparatul de fotografiat pentru că nu se consideră frumoase. Prin această
inițiativă, Dove își dorește să ajute femeile să realizeze cât sunt de
frumoase.
”Dove este diferit, este primul brand care a îndrăznit
să propună o nouă abordare asupra frumuseții. Am încredere că inițiativele pe
care Dove le-a avut până acum vor contribui la schimbarea procentului conform
căruia doar 3% dintre femei se descriu ca fiind frumoase. Acceptarea propriei
frumuseți aduce după sine mai multă încredere și mai multe reușite, pe toate
planurile.
Astăzi, de Ziua Internațională a Frumuseții
te încurajăm să-ți descoperi frumusețea:
§
Identifică-ți
punctele forte (fizice sau morale) în fiecare zi
§
Amintește-ți cât de
frumoasă te considerai când erai copil
§
Privește-te măcar din
când în când prin ochii celor care te iubesc”
Oana Cuzino, Prim Ambasador Dove
Descoperă
frumusețea. Dove este diferit.
* studiu “The real
truth about beauty” (Edelman, septembrie 2010) efectuat pe 6400 femei la nivel global,
din grupa de vârstă 18-64 ani, dintre care 300 de femei din România.
** studiu “Camera Shy” (Edelman, 2013) efectuat pe
4.075 de femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu